Efterskolernes aften

Efterskolernes aften onsdag den 13. januar fra kl. 18.00 - 21.00

Book et besøg på efterskolernes aften onsdag den 13. januar fra kl. 18.00 – 21.00 eller et andet tidspunkt, som passer dig.

Kom og få en rundvisning på en lille specialefterskole, hvor skolens hverdag og nogle af vores forskellige linjefag kan opleves. Efter rundvisningen er der mulighed for at få en personlig samtale, hvor I kan få svar på jeres spørgsmål og høre mere om, hvilke muligheder der er.

Finderup Efterskole er en lille specialefterskole med:

• Nærhed og støtte til den enkelte
  • Et stærkt fællesskab
  • Niveaudelt undervisning på små hold
  • Mulighed for afgangsprøve i dansk og matematik
  • Oplevelser for livet

Denne gang har vi brug for en tilmelding, så vi kan fordele de besøgende på faste tidspunkter. Der starter nye rundviserhold op kl. 18, 19, 20. Ring til skolen på telefon 97362800 og book en tid eller brug nedenstående formular. Er du forhindret denne aften, så kontakt os og få en aftale om en rundvisning en anden dag.

På glædelig gensyn

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.