Åbent hus søndag den 29. september kl. 13-17

Har dit barn brug for ekstra støtte i undervisningen, lyst til fællesskab og oplevelser for livet?

Få en rundvisning af vores elever og hør dem fortælle om skolen. Du kan også møde vores elever i de mange forskellige linjefag eller få en snak med en medarbejder.

Vi er en lille specialefterskole med niveaudelt undervisning og en struktureret hverdag. Vi har også 8. klasse, og der er mulighed for afgangsprøve i dansk og matematik. Et hav af valgfag, lærere og faciliteter der uden tvivl vil garantere et efterskoleår dit barn kan tænke tilbage på med glæde.

Vi glæder os til at møde jer søndag den 29. september kl. 13-17, hvor vi står dørene op til et brag af et åbent hus!

Skulle du risikere at være forhindret, så kontakt os igennem vores kontaktformular eller på tlf. og få en aftale om rundvisning en anden dag.

Bliv kontaktet

Jeg ønsker at blive kontaktet for at høre mere om Finderup Efterskole.

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.